Çalışma Saatleri
Çalışma saatlerimiz haftada 5 gün (Pazartesi-Cuma)
-Genel Müdürlük’te 08:00 – 17:00
-Satış kadrolarında 09:00 – 18:00
-Bölge kadrolarında 08:30 – 17:30 saatleri arasındadır.
Uzaktan Çalışma Uygulaması
-Tüm çalışma arkadaşlarımız önceden planlayarak haftada en fazla 1 gün olmak üzere şirket dışından çalışabilirler.
-Uzaktan çalışacağımız gün, toplam 8 saat çalışıyoruz.
-Uzaktan çalışma süresince iletişimimizi şirket e-maili veya telefon ile yapıyoruz.
Esnek Çalışma Uygulaması
- Tüm çalışanlarımız için geçerlidir.
- Haftanın tüm çalışma günleri için isteğe bağlı uygulayabilirler.
- Haftalık 40 saat çalışma süresini ve günlük 8 saat limitini aşmayacak şekilde yıllık olarak çalışma planı oluşturabilirler.
- Ofise giriş saati sabah 07:00 ile çıkış saati akşam 22:00 arasında olmalıdır.
Yenilenme İzni
Şirkette 7 yılını tamamlamış çalışanlarımıza, iş ortamından uzaklaşarak, kariyerlerinde kısa bir mola vermeleri için sunulan minimum 1 ay maksimum 3 ay süre ile aldıkları kariyer molasıdır.
- Yoğun bir iş dönemi sonrasında dinlenmek,
- Başka bir pozisyona geçiş sürecinden önce yenilenmek,
- Özel dönemler için (Eğitim, Ailevi Nedenler, Sağlık ve Yenilenme vb.) yenilenme izni kullanılabilir.
Çalışan Tanıtım Kartı
İşe başlayan her çalışanımıza "Çalışan Tanıtım Kartı" verilir. Bu kartın giriş ve çıkış saatlerinde kontrollü güvenlik geçiş kapılarına okutulması ile kişinin çalışma saatlerini ve fazla mesailerini görmemize olanak sağlar. Bina içinde de departman kapılarından geçiş için aynı sistem güvenlik amacıyla kullanılıyor.
Ulaşım
Allianz Tower'da çalışan personelimize ulaşım için servis hizmeti verilmekte olup, bölgelerimizde ise çalışanlarımızın yol masrafları şirket tarafından karşılanmaktadır.
Öğle Yemeği Uygulaması
Öğle yemeği için setcard uygulaması bulunmaktadır.