Geçtiğimiz yıl gerçekleştirdiği dijital PR projesiyle 14. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde Dijital ve Sosyal Medya İletişimi dalında büyük ödülün sahibi olan Allianz Türkiye, bir ilki daha hayata geçiriyor! Allianz Türkiye bünyesinde geliştirilen Sosyal Medya İletişim Elçileri Programı ile dijital çalışmaların içeriden dışarıya iletişim anlayışıyla yayılmasına öncülük ediyor. Kontra İletişim Eğitim ve Danışmanlık Şirketi ve Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi ile birlikte, Allianz Türkiye çalışanlarına özel olarak hazırlanan “Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı”nı tamamlayan çalışanlar, Allianz Türkiye Sosyal Medya İletişim Elçisi olmaya hak kazanıyor. Çalışanlarını dijital çağa hazırlayan Allianz Türkiye, Sosyal Medya İletişim Elçileri Programı ile şirket içerisinde hikâye anlatım kültürünü de geliştiriyor. Allianz Türkiye Kurumsal İletişim Başkanı Fatmanur Erdoğan, kurumu mobilize eden Sosyal Medya İletişim Elçileri Programı ile Türkiye’de bir ilke daha imza atıldığını belirtiyor. 

Allianz Türkiye çalışanlarından Sosyal Medya İletişim Elçileri Programı’na başvuranlar arasından belirlenen 30 kişiye dijital pazarlama, sosyal medya mecraları, itibar yönetimi gibi konuların işlendiği 42 saatlik, yoğun bir eğitim veriliyor. Programın sonunda Kadir Has Üniversitesi’nin “Sosyal Medya Uzmanlığı” sertifikasının da sahibi olan sosyal medya iletişim elçilerine eğitimlerini Allianz Türkiye Kurumsal İletişim Başkanı ve Türkiye'nin ilk kariyer ve yönetim blogu Kariyeryolculugu.com kurucusu Fatmanur Erdoğan, dijital iletişim alanında PR, reklam ajanslarına ve markalara “Sosyal Medya ve Dijital İletişim Danışmanlığı” hizmeti veren Ercüment Büyükşener, ManAjans’ta kreatif direktör olarak görev yapan Olcayto Cengiz, Türkiye’de ve dünyada bir çok markaya dijital iletişim üzerine danışmanlık ve prodüksiyon hizmetleri sunan Brandwolf Dijital İletişim Ajansı’nın sahibi Özgür Akman, yönetici ortak olarak Alafortanfoni’yi kuran Demir Çilingir, MiceWizard kurucu ortağı Deniz Ürgen, Kontra Kurucu Ortakları  Güliz Aksoy ve Ece Bora veriyor.

Teknoloji odaklı yeni nesil sigortacılığın öncülüğü yapan Allianz Türkiye, Sosyal Medya İletişim Elçileri Programı kapsamında, icra kurulu üyeleriyle dönüşüme öncülük edecek oturumlarla, yenilikçi yaklaşımların körüklenmesine de destek oluyor. Sosyal medya uzmanı, gazeteci ve televizyoncu Serdar Kuzuloğlu’nun şirketin icra kurulu üyelerine yönelik yapılan çalıştayını, 18 Haziran Perşembe günü Allianz Türkiye direktörlerine verilecek eğitim izleyecek.

Sosyal medya eğitimini tüm çalışanlarına yaymayı hedefleyen Allianz Türkiye, ilk mezunlarını veren Sosyal Medya İletişim Elçileri Programı’nı 2016’da tamamlayacak. Program, işe yeni girenlere verilecek eğitimler ve güncel gelişmelere yönelik ara eğitimlerle her zaman gündemde olacak.

Allianz hakkında

Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance "Global 500" araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir.2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesiyle 81 ilde 5 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında Allianz Sigorta, Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırmaktadır.2014 yılında hayat dışı branşlarda toplam 3,2 milyar TL prim üreterek %14,2 oranında pazar payı elde eden Allianz Türkiye, sektör liderliğini sürdürmektedir. Sağlık alanında 1 milyar TL prim üretimi ve %36,5 pazar payıile sektörde birinci sırada yer alan Allianz Türkiye, hayat sigortalarında 440 milyon TL prim üretimi ve %13,4 konsolide pazar payı ile ikinci, bireysel emeklilikte 700 bin katılımcı sayısı, 7 milyar TL fon büyüklüğü ve %18,4 konsolide pazar payıyla üçüncü sırada yer almaktadır.

Allianz ile ilgili detaylı bilgi için:
allianz.com.tr

Allianz’ı sosyal medyada takip etmek için:
facebook.com/AllianzTurkiye
instagram.com/AllianzTurkiye
twitter.com/AllianzTurkiye
youtube.com/AllianzTurkiye