Türkiye İç Denetim Enstitüsü (TİDE) tarafından bu yıl beşinci kez verilen İç Denetim Farkındalık Ödülleri, 20 Mayıs akşamı Feriye Sarayı’nda düzenlenen törenle sahiplerine takdim edildi. Allianz Türkiye de, iç denetim faaliyetlerinin tanıtımı ve yaygınlaşmasında sağladığı destek nedeniyle ‘Kurumsal Farkındalık’ kategorisinde ‘2015 Yılı İç Denetim Farkındalık Ödülü’ne layık bulundu. Allianz Türkiye İç Denetim Grup Başkanı Feral Sunar ödülü, TİDE Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İbrahim Murat Çağlar’ın elinden aldı.

Allianz Türkiye, çalışanlarının iç denetim ve ilişkili kavramlar hakkında kabul edilebilir asgari bir anlayışa sahip olması amacıyla İç Denetim birimi tarafından yürütülen farkındalık çalışmaları ile ödüle layık görüldü.

Allianz Türkiye şirketlerinin intranet uygulamalarını sosyal bir platformda bir araya getirme amacıyla oluşturulan sosyal@allianz, farkındalık çalışmalarında tüm çalışanlara kolaylıkla ulaşmayı sağlayan ana iletişim kanalı oldu.

Uluslararası İç Denetçiler Enstitüsü (IIA) ve Avrupa İç Denetim Enstitüleri Konfederasyonu’nun (ECIIA) temsilcisi olan Türkiye İç Denetim Enstitüsü (TİDE), iç denetim mesleğinin gelişimine katkıda bulunan, bu alanda yatırım yapan kurumları, akademisyenleri ve iç denetçileri desteklemek amacıyla düzenlediği “İç Denetim Farkındalık Ödülleri” ile ödüllendiriyor. 20. kuruluş yıldönümünü kutlayan Enstitü düzenlediği “İç Denetim Farkındalık Ödülü” bu yıl beşinci kez düzenlendi.

Allianz hakkında

Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance "Global 500" araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir. 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesiyle 81 ilde 5 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında Allianz Sigorta, Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırmaktadır. 2014 yılında hayat dışı branşlarda toplam 3,2 milyar TL prim üreterek %14,2 oranında pazar payı elde eden Allianz Türkiye, sektör liderliğini sürdürmektedir. Sağlık alanında 1 milyar TL prim üretimi ve %36,5 pazar payı ile sektörde birinci sırada yer alan Allianz Türkiye, hayat sigortalarında 440 milyon TL prim üretimi ve %13,4 konsolide pazar payı ile ikinci, bireysel emeklilikte 700 bin katılımcı sayısı, 7 milyar TL fon büyüklüğü ve %18,4 konsolide pazar payıyla üçüncü sırada yer almaktadır.

Allianz ile ilgili detaylı bilgi için:
allianz.com.tr

Allianz’ı sosyal medyada takip etmek için:
facebook.com/AllianzTurkiye
instagram.com/AllianzTurkiye
twitter.com/AllianzTurkiye
youtube.com/AllianzTurkiye