Allianz Marka Takip Araştırması 2021 yılından başlayarak bugün Allianz’ın faaliyet gösterdiği 16 ülkede düzenli olarak gerçekleştirilmektedir. Araştırmanın aktif olarak gerçekleştirildiği ülkeler: Avustralya, Fransa, Almanya, İtalya, İspanya, İsviçre, Hollanda, Türkiye, İngiltere, Brezilya, Avusturya, Polonya, Çin, Mısır, Endonezya, İrlanda
Araştırma, Kantar Araştırma şirketinin “Online Erişim Paneli” kullanılarak her ay düzenli olarak 100 kişi ile gerçekleştirilmektedir.
18 – 65 Yaş arasındaki kişiler ile Allianz müşterisi olma ve sigorta sahipliği kısıtlamaları olmadan yaş ve sosyo ekonomik statü temsiliyetleri eşit olarak sağlanarak gerçekleştirilmektedir.
Allianz Marka Araştırmasına ait veriler doğrultusunda Kantar GmbH tarafından Türkiye’de faaliyet gösteren sigorta markaları için Eylül 2022-Eylül 2023 tarihlerini baz alarak gerçekleştirilen araştırma sonuçlarına göre; Allianz Türkiye, en beğenilen sigorta markası olarak belirlenmiştir.