2016 yılında bir iyilik yolculuğuna çıkarak sigorta sektörüne sürdürülebilirlik anlayışını kazandırdık. İyiden mükemmele doğru gitme hedefiyle çalıştığımız bu süreçte ve köklü değişimlerin yaşandığı yeni dünya düzeninde Allianz Grubu’nun dinamikleri, şirket stratejimiz ve toplumun odak noktalarından yola çıkarak 2020 yılında sürdürülebilirlik yolculuğumuza yeniden yön verdik. İşimizi sürdürülebilirlik prensiplerine uygun şekilde dönüştürme sürecinde, tüm paydaşlarımızın görüş ve ihtiyaçlarını gözeterek yeniden önceliklendirme analizi yaptık ve sürdürülebilirlik stratejimizi yeniledik.
Varoluş amacımız “Allianz Seninle”yi sürdürülebilirliğin çevresel, sosyal ve yönetişimsel (environmental, social, governance – ESG) katmanlarına taşıyarak, “Sürdürülebilir Değer Yaratma Modeli”mizi hayata geçirerek ve stratejimizin temelini oluşturan “iyi çevre, iyi toplum, iyi kurum” yaratma yolundaki odak alanlarını genişleterek, iş stratejimizle daha entegre hale getirdik.