Allianz Türkiye
Allianz
Allianz Türkiye
Allianz Seninle
Allianz Seninle , İyiliğin Yanında
Allianz Türkiye, sürdürülebilirlik stratejisiyle, sürdürülebilir değer yaratma modeliyle ve mottosu “Allianz Seninle, İyiliğin Yanında” ile sorumlu bir kurumsal vatandaş olarak sektöre liderlik ediyor. İyi bir çevre için, toplumun iyiliği için ve daha iyi bir kurum olmak için organizasyon olarak kendisini dönüştürmeye devam eden Allianz Türkiye, finansal bir kuruluş olarak da tüm paydaşlarıyla paylaşılabilir değer yaratmayı ve içinde bulunduğu ekosistemin dönüşümüne katkı sağlamayı hedefliyor. Borsada işlem görmeyen şirketler arasındaki ve sigorta sektöründeki ilk entegre raporun sahibi olan Allianz Türkiye, sürdürülebilirlik stratejisini tüm iş süreçleriyle entegre etmiş bir kurum olarak çevresel, sosyal ve yönetişimsel alanlarda kaydettiği ilerlemeyi, 2016’dan bu yana yıllık olarak paylaşmaya devam ediyor.
Birleşmiş Milletler (BM) Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’na sağladığı katkıyı sürdürülebilirlik stratejisinin önemli bir bileşeni olarak gören Allianz Türkiye, “Sağlık ve Kaliteli Yaşam”, “Nitelikli Eğitim”, “Toplumsal Cinsiyet Eşitliği”, “İnsana Yakışır İş ve Ekonomik Büyüme” ve “İklim Eylemi” amaçlarına katkı yapmayı önceliklendiriyor. BM Küresel İlkeler Sözleşmesi’nin ve Kadının Güçlenmesi Prensipleri’nin de imzacısı olan Allianz Türkiye, Sanat@Allianz, Allianz Motto Hareket ve Allianz Motto Müzik gibi insanı odağa alan ve gelecek nesilleri cesaretlendiren toplumsal yatırımlara ağırlık veriyor. Yine bu bakış açısıyla, Koruncuk Vakfı iş birliğiyle geliştirdiği Bir Kız Gelecek programıyla, depremden etkilenen kız çocuklarının ve Koruncuk Vakfı bünyesindeki tüm çocukların yaşam boyu destekçisi olma vizyonuyla, onlara yurt, üniversite bursu, gelişim ve istihdam imkânları sağlıyor. Sigorta sektörünün öncüsü olarak sürdürülebilirlik alanında edindiği tecrübeyi ve risk yönetimi alanındaki uzmanlığını, yeşil dönüşüm yolculuğundaki işletmelerle paylaşmayı hedefleyen Allianz Türkiye, Allianz Teknik çatısı altında verdiği çevre ve iklim değişikliği hizmetleriyle TÜBİTAK’ın yeşil mentörleri arasında yerini alıyor. Toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olma vizyonuyla, müşterilerinin sağlıklarını, yıllar boyunca oluşturdukları varlıklarını koruma misyonuyla çalışmalarına devam ediyor.