Her zaman ve her koşulda yanınızda olan Allianz ile güvence altına aldığınız evinize herhangi bir zarar gelmesi halinde izlemeniz gereken adımlar şu şekildedir:
- Bize Ulaşın: 0850 399 9999 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'ni arayarak, acentenize ulaşarak, Allianz’ım Mobil Uygulaması'na giriş yaparak ya da Hasar Dosyası Oluşturma linkine tıklayarak hasar bildiriminde bulunun.
- Ekspertiz: Hasar bildiriminizin ardından gerekli görüldüğü durumda dosyanıza eksper atanabilir. Bu durumda eksperinizle iletişime geçerek ziyaret için uygun zamanınızı belirleyin. Eksperinizin iletişim bilgilerine Allianz’ım mobil uygulaması veya Allianz web sitesi üzerinden ulaşabilirsiniz.
- Evraklarınızı Teslim Edin: Hasar sürecinizin devam etmesi için evraklarınızı eksiksiz olarak iletmeniz gereklidir. Allianz’ım uygulaması üzerinden veya acenteniz/eksperiniz aracılığıyla evraklarınızı ulaştırabilirsiniz. İlgili evrak listesi için aşağı kaydırabilirsiniz.
- Dosyanızı Takip Edin: Açılan hasar dosyanızın takibini; Allianz’ım Mobil Uygulaması'na giriş yaparak, Hasar Dosyası Görüntüleme web sayfasına giderek ya da 0850 399 9999 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'ni arayarak sağlayabilirsiniz. Ayrıca süreç boyunca acentenize ve tarafınıza bilgilendirme SMS'leri de iletilecektir.